ТЕОРЕТИКО-СУПЕРВІЗІЙНИЙ ПРОЕКТ «ТЕОРІЯ ТА ПРАКТИКА СУПЕРВІЗУВАННЯ»

     Зміст проекту – вивчення теорії, методології та технології супервізування в індивідуальному та груповому сеттінгу, супервізія супервізорських випадків, тренінг навиків супервізування.

До участі в проекті запрошуються психотерапевти різних психотерапевтичних напрямків, які мають освітній рівень супервізора, тренера (навчаючого терапевта) або ко-терапевта (ко-тренера).
Завершення проекту не є повною супервізорською освітою, йдеться про підвищення рівня кваліфікації учасників.
Разом з тим, участь у проекті відповідає одній із вимог УСП до освітнього рівня супервізора: «мають завершений тренінг з супервізії або його еквівалент» (Ознайомитися)

НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА

І Вступ до супервізування: чим є супервізія, сеттінг в супервізії. Завдання, роль, позиція супервізора.
ІІ Поняття «паралельних процесів». Виникнення паралельних процесів в ході супервізування, технологія роботи з ними.
ІІІ Проективна ідентифікація в супервізорській практиці. Ревері та холдинг у практиці супервізування.
ІV Особливі випадки в практиці супервізування. Частина 1. Супервізування випадків негативного перенесення та контрперенесення, деструктивних процесів в групі
V Особливі випадки в практиці супервізування. Частина 2. Супервізування випадків еротичного та еротизованого перенесення та контрперенесення
Питання етики в супервізорській практиці

РАЗОМ ГОДИН ТЕОРІЇ ТА СУПЕРВІЗІЇ: 48 – теорія
48 – супервізія

Організаційна рамка:
Проект складається з 6-ти семестрів з частотою 3 семестри на рік. Кожен семестр триває 2 дні, включає лекції та супервізії.

Наукові керівники проекту

Елізабет Зандер/Elisabeth Sander– психоаналітик, груповий психоаналітик, супервізор Швейцарського психоаналітичного товариства, психоаналітик Міжнародної психоаналітичної асоціації.
Проф. Олександр Фільц – навчаючий психоаналітик, супервізор Європейської конфедерації психоаналітичних психотерапій, Української конфедерації психоаналітичних психотерапій, Української спілки психотерапевтів.

Перший семестр:
7-8 грудня 2019
Другий семестр:
14-15 березня 2020

Ведуча ІІ семестру: Kathrin Albert – директор Берлінського інституту групового психоаналізу

Катрін Альберт – психоаналітик і груповий аналітик з приватною практикою в Берліні, викладачка, навчальний аналітик, груповий навчальний аналітик, супервізорка. Навчалася в Інституті ґерманістики в Ляйпциґу та Інституті психології в Берліні.
Від 2017р. Катрін Альберт очолює Берлінський Інститут групового аналізу

Для реєстрації та із запитаннями звертатися:
Мединська Юлія, 050 86 87 717, yukia@ukr.net